CX Files
Podcast készítő Mark Hillary and Peter Ryan - Csütörtökök
369 Epizód
-
Nicky Pharaoh - The Learning Curve - Managing People in CX
Közzétéve: 2019. 11. 15. -
Julian Burnett - IBM - CX and Retail Strategy
Közzétéve: 2019. 11. 08. -
Stephen Loynd - TrendzOwl - Digital Transformation and the future for CX
Közzétéve: 2019. 11. 01. -
Dave Rizzo - Teleperformance Innovation Experience Center
Közzétéve: 2019. 10. 25. -
Sarah Burnett - Everest Group - PEAK Matrix RPA Research
Közzétéve: 2019. 10. 18. -
Vit Horky - NICE InContact - Where Is The Real Omnichannel?
Közzétéve: 2019. 10. 11. -
Nicola Collister - Woven - CX Cost Is Killing Innovation
Közzétéve: 2019. 10. 04. -
Mark Angus - Knowledge Executive - Blockchain in CX
Közzétéve: 2019. 09. 27. -
Shelli Ryan - The CX Blockchain Institute
Közzétéve: 2019. 09. 20. -
Ian Barkin - SYKES - Automation, RPA, and Tech in CX
Közzétéve: 2019. 09. 13. -
Clinton Cohen - iContact BPO - Recruitment And Super Agents In CX
Közzétéve: 2019. 09. 06. -
Ian Jacobs - Forrester Research - CX Emotion, Engagement, And Smart Speakers
Közzétéve: 2019. 08. 30. -
Paula Kennedy Garcia - Concentrix - SOLVing The Gig Economy In CX
Közzétéve: 2019. 08. 23. -
John Linkous - Phalanx Security - CX And Customer Data Security
Közzétéve: 2019. 08. 16. -
Peter Zaitsev - Percona - Data Security And CX
Közzétéve: 2019. 08. 09. -
Alistair Niederer - Egeria Insights - Customer Complaints & Disputes
Közzétéve: 2019. 08. 02. -
Steve Weston & Peter Ryan : CX In Egypt - Perception and Reality?
Közzétéve: 2019. 07. 26. -
Alan Graham - Mindpearl - Travel and CX
Közzétéve: 2019. 07. 19. -
Felix Serrano - Activus Connect - Platforms and the CX gig economy
Közzétéve: 2019. 07. 12. -
Rob Allman - Dimension Data - Global CX Benchmarking Research
Közzétéve: 2019. 07. 05.
CX Files features your hosts, CX industry analysts Mark Hillary and Peter Ryan, speaking each week to leading analysts, thinkers, and practitioners focused on managing the Customer Experience (CX). In each episode Mark and Peter talk to their guests about the future of CX, the important trends, and what customers really expect from brands today.