369 Epizód

  1. Nicky Pharaoh - The Learning Curve - Managing People in CX

    Közzétéve: 2019. 11. 15.
  2. Julian Burnett - IBM - CX and Retail Strategy

    Közzétéve: 2019. 11. 08.
  3. Stephen Loynd - TrendzOwl - Digital Transformation and the future for CX

    Közzétéve: 2019. 11. 01.
  4. Dave Rizzo - Teleperformance Innovation Experience Center

    Közzétéve: 2019. 10. 25.
  5. Sarah Burnett - Everest Group - PEAK Matrix RPA Research

    Közzétéve: 2019. 10. 18.
  6. Vit Horky - NICE InContact - Where Is The Real Omnichannel?

    Közzétéve: 2019. 10. 11.
  7. Nicola Collister - Woven - CX Cost Is Killing Innovation

    Közzétéve: 2019. 10. 04.
  8. Mark Angus - Knowledge Executive - Blockchain in CX

    Közzétéve: 2019. 09. 27.
  9. Shelli Ryan - The CX Blockchain Institute

    Közzétéve: 2019. 09. 20.
  10. Ian Barkin - SYKES - Automation, RPA, and Tech in CX

    Közzétéve: 2019. 09. 13.
  11. Clinton Cohen - iContact BPO - Recruitment And Super Agents In CX

    Közzétéve: 2019. 09. 06.
  12. Ian Jacobs - Forrester Research - CX Emotion, Engagement, And Smart Speakers

    Közzétéve: 2019. 08. 30.
  13. Paula Kennedy Garcia - Concentrix - SOLVing The Gig Economy In CX

    Közzétéve: 2019. 08. 23.
  14. John Linkous - Phalanx Security - CX And Customer Data Security

    Közzétéve: 2019. 08. 16.
  15. Peter Zaitsev - Percona - Data Security And CX

    Közzétéve: 2019. 08. 09.
  16. Alistair Niederer - Egeria Insights - Customer Complaints & Disputes

    Közzétéve: 2019. 08. 02.
  17. Steve Weston & Peter Ryan : CX In Egypt - Perception and Reality?

    Közzétéve: 2019. 07. 26.
  18. Alan Graham - Mindpearl - Travel and CX

    Közzétéve: 2019. 07. 19.
  19. Felix Serrano - Activus Connect - Platforms and the CX gig economy

    Közzétéve: 2019. 07. 12.
  20. Rob Allman - Dimension Data - Global CX Benchmarking Research

    Közzétéve: 2019. 07. 05.

16 / 19

CX Files features your hosts, CX industry analysts Mark Hillary and Peter Ryan, speaking each week to leading analysts, thinkers, and practitioners focused on managing the Customer Experience (CX). In each episode Mark and Peter talk to their guests about the future of CX, the important trends, and what customers really expect from brands today.

Visit the podcast's native language site