CX Files
Podcast készítő Mark Hillary and Peter Ryan - Csütörtökök
369 Epizód
-
BONUS: Coronavirus Analyst Insights "Plan For 18 Months of Disruption"
Közzétéve: 2020. 03. 18. -
Andrew Hall - Webhelp - Innovation, Automation, and Emotive CX
Közzétéve: 2020. 03. 13. -
Ian Golding - The Customer Institute - What Can You Do To Deliver Great CX?
Közzétéve: 2020. 03. 06. -
Jeff Toister - The 1 Mistake Behind All Failed CX Strategies
Közzétéve: 2020. 02. 28. -
Michael Valdsgaard (London Dynamics and formerly IKEA) - Augmented Reality For Retail CX
Közzétéve: 2020. 02. 21. -
Neil Rae - CCO of VXI Global Solutions - RPA and Automation
Közzétéve: 2020. 02. 14. -
Adrian Swinscoe - Punk CX - Getting Back To Basics
Közzétéve: 2020. 02. 07. -
CX Files Will Soon Be A Book!
Közzétéve: 2020. 02. 05. -
Simon Foot - CX Company - Chatbots and Conversational AI
Közzétéve: 2020. 01. 31. -
Matt Sims - 4t4Consult - Where is the CX Focus in 2020?
Közzétéve: 2020. 01. 24. -
Martin Hill-Wilson - Emotive CX
Közzétéve: 2020. 01. 17. -
The CX Rock Star - James Dodkins
Közzétéve: 2020. 01. 10. -
Gary Slade - Teleperformance - A Look Ahead to CX In 2020
Közzétéve: 2020. 01. 03. -
Peter Ryan - Ryan Strategic Advisory - CX in 2019 and 2020
Közzétéve: 2019. 12. 27. -
Stephen Loynd - TrendzOwl - CX in 2019 and 2020
Közzétéve: 2019. 12. 20. -
Daniel Hong - Forrester Research - AI, Automation, and CX in 2020
Közzétéve: 2019. 12. 13. -
John Devlin - Ascensos - CX With A Human Touch, Retail, RPA, and Alexa
Közzétéve: 2019. 12. 06. -
Rachel Robinson - Teleperformance - The Future For Government CX
Közzétéve: 2019. 11. 29. -
BONUS EPISODE: South Africa And CX in 2020
Közzétéve: 2019. 11. 26. -
Colson Hillier - Alorica - Digital Transformation & Automation
Közzétéve: 2019. 11. 22.
CX Files features your hosts, CX industry analysts Mark Hillary and Peter Ryan, speaking each week to leading analysts, thinkers, and practitioners focused on managing the Customer Experience (CX). In each episode Mark and Peter talk to their guests about the future of CX, the important trends, and what customers really expect from brands today.