The Digiday Podcast
Podcast készítő Digiday - Keddek
430 Epizód
-
Washington Post’s Jed Hartman: The industry needs to stop whining about the duopoly
Közzétéve: 2017. 10. 25. -
Conde Nast's Craig Kostelic: 'We’re completely embracing programmatic'
Közzétéve: 2017. 10. 18. -
The New York Times’ Meredith Kopit Levien on driving subs and the NYT as a lifestyle brand
Közzétéve: 2017. 10. 11. -
Politico’s Poppy MacDonald: We’re not worried about the waning Trump bump
Közzétéve: 2017. 10. 04. -
Spirited Media’s Jim Brady: Growing audience through display advertising is ‘not natural’
Közzétéve: 2017. 09. 27. -
Quartz’s Kevin Delaney: Advertising is still a great business model for news
Közzétéve: 2017. 09. 20. -
Turner’s Howard Shimmel: Facebook’s not competing with TV
Közzétéve: 2017. 09. 13. -
Business Insider’s Henry Blodget: ‘We don’t want to aim for reach growth anymore’
Közzétéve: 2017. 09. 06. -
ABC’s Colby Smith: Follow the audience to grow digital, social reach
Közzétéve: 2017. 08. 30. -
The Onion’s Mike McAvoy: ‘There’s no money in news feed video’
Közzétéve: 2017. 08. 23.
The Digiday Podcast is a weekly show on the big stories and issues that matter to brands, agencies and publishers as they transition to the digital age.
