The Digiday Podcast
Podcast készítő Digiday - Keddek
430 Epizód
-
The Daily Beast’s Heather Dietrick: 'Trust in platforms is down significantly'
Közzétéve: 2018. 03. 14. -
Business of Fashion’s Imran Amed: Subscriptions work if you know your audience
Közzétéve: 2018. 03. 07. -
TheSkimm founders: We want to be a routine like morning TV
Közzétéve: 2018. 02. 28. -
Wired's Nick Thompson: Facebook needs to pivot news feed to quality
Közzétéve: 2018. 02. 21. -
House of Highlights’ Omar Raja: 'Instagram is the young person’s television'
Közzétéve: 2018. 02. 14. -
AwesomenessTV’s Brett Bouttier: YouTube Red is a data exercise for YouTube
Közzétéve: 2018. 02. 07. -
Bleacher Report’s Howard Mittman: Better to be a 'need' publisher vs 'feed'
Közzétéve: 2018. 01. 31. -
Upworthy’s Eli Pariser: Facebook is like gravity
Közzétéve: 2018. 01. 24. -
CNN’s Meredith Artley: ‘We don’t put all of our eggs in the Facebook basket’
Közzétéve: 2018. 01. 17. -
Hearst’s Kate Lewis: One-third of Hearst’s magazine content is video
Közzétéve: 2018. 01. 10. -
Columbia University's Emily Bell: Facebook is reshaping newsrooms
Közzétéve: 2018. 01. 03. -
Best of 2017: Facebook, subscriptions and commerce were the big themes for publishers this year
Közzétéve: 2017. 12. 27. -
HuffPost's Lydia Polgreen: Trump is not 'topic A' for most Americans
Közzétéve: 2017. 12. 20. -
Live Podcast with Vox Media’s Lindsay Nelson: ‘Digital media was drunk on scale’
Közzétéve: 2017. 12. 13. -
Bustle’s Bryan Goldberg on digital media in 2018: ‘Consolidation has to happen’
Közzétéve: 2017. 12. 06. -
News industry analyst Ken Doctor 'People will pay for quality content'
Közzétéve: 2017. 11. 29. -
Al Jazeera's Yaser Bishr: Publishers are platform 'sweatshops'
Közzétéve: 2017. 11. 22. -
Bloomberg Media's Keith Grossman on platforms: 'Be very wary'
Közzétéve: 2017. 11. 15. -
Attn’s Matthew Segal: Directing audience to your own properties from Facebook is ‘a losing strategy’
Közzétéve: 2017. 11. 08. -
Tasty’s Ashley McCollum: Big video view counts aren’t everything
Közzétéve: 2017. 11. 01.
The Digiday Podcast is a weekly show on the big stories and issues that matter to brands, agencies and publishers as they transition to the digital age.
