Furidashi Game Design Academy
Podcast készítő Nicholas Theisen - Csütörtökök
147 Epizód
-
74. Narrative Systems (Teaser)
Közzétéve: 2022. 07. 11. -
73. System[s] Shock
Közzétéve: 2022. 07. 04. -
72. Meaningful Mechanics, Meaningful Choices (Teaser)
Közzétéve: 2022. 06. 27. -
71. Designing UrbanPlan
Közzétéve: 2022. 06. 20. -
70. Gameplay is Narrative? w/ Ze and Nim! (Teaser)
Közzétéve: 2022. 06. 13. -
69. Aesthetics & Storytelling w/ Ze and Nim!
Közzétéve: 2022. 06. 06. -
68. Mechanics III: Action Economy (Teaser)
Közzétéve: 2022. 05. 30. -
67. Adventures in Management: Backpack Hero
Közzétéve: 2022. 05. 23. -
66. Finding Peace in 4X Games (Teaser)
Közzétéve: 2022. 05. 16. -
65. Gameplay Loops & Emergent Narrative
Közzétéve: 2022. 05. 09. -
64. Furidashi After Dark: The Mercenary Experience (Teaser)
Közzétéve: 2022. 05. 02. -
63. Tabletop Design: Social Mechanics
Közzétéve: 2022. 04. 25. -
62. Making Something True w/ Square Weasel Studio (Teaser)
Közzétéve: 2022. 04. 18. -
61. Interview w/ Square Weasel Studio
Közzétéve: 2022. 04. 11. -
60. Tabletop Design: Game Types (Teaser)
Közzétéve: 2022. 04. 04. -
59. Tabletop Design: Taking Turns
Közzétéve: 2022. 03. 28. -
58. Mechanics II - Mechanics vs. Systems (Teaser)
Közzétéve: 2022. 03. 21. -
57. Order from RNG
Közzétéve: 2022. 03. 14. -
56. Mechanics I - What Are Mechanics? (Teaser)
Közzétéve: 2022. 03. 07. -
55. Narrative Mechanics in Disco Elysium
Közzétéve: 2022. 02. 28.
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.
