Furidashi Game Design Academy
Podcast készítő Nicholas Theisen - Csütörtökök
147 Epizód
-
93. Same As It Ever Was - Year End Special Pt. 1
Közzétéve: 2022. 11. 28. -
UNLOCKED! 41. Furidashi Behind the Scenes
Közzétéve: 2022. 11. 21. -
92. Ludonarrative Harmony?
Közzétéve: 2022. 11. 14. -
91. VR Failing
Közzétéve: 2022. 11. 07. -
90. Subjective Progression
Közzétéve: 2022. 10. 31. -
89. Accessing Super Smash Bros.
Közzétéve: 2022. 10. 24. -
88. Combat Encounters
Közzétéve: 2022. 10. 17. -
87. Combat as Narrative
Közzétéve: 2022. 10. 10. -
86. Learning Thru Immersion
Közzétéve: 2022. 10. 03. -
85. The Immersion Spectrum
Közzétéve: 2022. 09. 26. -
84. Hard and Soft World Building
Közzétéve: 2022. 09. 19. -
83. World Building in Game Design
Közzétéve: 2022. 09. 12. -
82. Progression Is [Not] Narrative (Teaser)
Közzétéve: 2022. 09. 05. -
81. Player Narrative vs. Game Narrative
Közzétéve: 2022. 08. 29. -
80. Storytelling Through Gameplay (Teaser)
Közzétéve: 2022. 08. 22. -
79. The ”What” of Video Game Storytelling
Közzétéve: 2022. 08. 15. -
78. Narrative vs. Progression (Teaser)
Közzétéve: 2022. 08. 08. -
77. Narrative Delivery in Video Games
Közzétéve: 2022. 08. 01. -
76. MDA: Games As Commodities? (Teaser)
Közzétéve: 2022. 07. 25. -
75. Mechanics, Dynamics, Aesthetics
Közzétéve: 2022. 07. 18.
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.
