147 Epizód

  1. 93. Same As It Ever Was - Year End Special Pt. 1

    Közzétéve: 2022. 11. 28.
  2. UNLOCKED! 41. Furidashi Behind the Scenes

    Közzétéve: 2022. 11. 21.
  3. 92. Ludonarrative Harmony?

    Közzétéve: 2022. 11. 14.
  4. 91. VR Failing

    Közzétéve: 2022. 11. 07.
  5. 90. Subjective Progression

    Közzétéve: 2022. 10. 31.
  6. 89. Accessing Super Smash Bros.

    Közzétéve: 2022. 10. 24.
  7. 88. Combat Encounters

    Közzétéve: 2022. 10. 17.
  8. 87. Combat as Narrative

    Közzétéve: 2022. 10. 10.
  9. 86. Learning Thru Immersion

    Közzétéve: 2022. 10. 03.
  10. 85. The Immersion Spectrum

    Közzétéve: 2022. 09. 26.
  11. 84. Hard and Soft World Building

    Közzétéve: 2022. 09. 19.
  12. 83. World Building in Game Design

    Közzétéve: 2022. 09. 12.
  13. 82. Progression Is [Not] Narrative (Teaser)

    Közzétéve: 2022. 09. 05.
  14. 81. Player Narrative vs. Game Narrative

    Közzétéve: 2022. 08. 29.
  15. 80. Storytelling Through Gameplay (Teaser)

    Közzétéve: 2022. 08. 22.
  16. 79. The ”What” of Video Game Storytelling

    Közzétéve: 2022. 08. 15.
  17. 78. Narrative vs. Progression (Teaser)

    Közzétéve: 2022. 08. 08.
  18. 77. Narrative Delivery in Video Games

    Közzétéve: 2022. 08. 01.
  19. 76. MDA: Games As Commodities? (Teaser)

    Közzétéve: 2022. 07. 25.
  20. 75. Mechanics, Dynamics, Aesthetics

    Közzétéve: 2022. 07. 18.

3 / 8

Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.

Visit the podcast's native language site