96 Epizód

  1. The Game Takes Shape

    Közzétéve: 2025. 06. 18.
  2. The Rules Tell a Story

    Közzétéve: 2025. 06. 04.
  3. Epilogues in Games

    Közzétéve: 2025. 05. 21.
  4. Balancing the Pendulum

    Közzétéve: 2025. 05. 07.
  5. Now You're the Bad Guy

    Közzétéve: 2025. 04. 23.
  6. Don’t Stop Making Art! (Feat. Joshua A.C. Newman)

    Közzétéve: 2025. 04. 09.
  7. It’s My Playtest and I’ll Cry If I Want To

    Közzétéve: 2025. 03. 26.
  8. Pacing

    Közzétéve: 2025. 03. 12.
  9. Insights and Secrets

    Közzétéve: 2025. 02. 26.
  10. Rewards and Prizes

    Közzétéve: 2025. 02. 12.
  11. The Art of Perfect Art

    Közzétéve: 2025. 01. 29.
  12. What Makes a Good Playtest?

    Közzétéve: 2025. 01. 15.
  13. When Mechanics Don't Match

    Közzétéve: 2024. 12. 25.
  14. Going Places! (or, Navigation Mechanics in Games)

    Közzétéve: 2024. 12. 11.
  15. A Moment of Rest

    Közzétéve: 2024. 11. 27.
  16. Finding Community Again

    Közzétéve: 2024. 11. 13.
  17. Levels of Doneness

    Közzétéve: 2024. 10. 29.
  18. Judging a Book by Its Cover

    Közzétéve: 2024. 10. 16.
  19. The Ideas You'll Be Buried With

    Közzétéve: 2024. 10. 02.
  20. Designing a Spooky Game (Part 4): Finally, the Playtest

    Közzétéve: 2024. 09. 18.

1 / 5

Come along with Hannah and Evan in a living documentation of the game design process, from the first spark of an idea, to every disastrous surprise. It’s not an instruction manual, but a travel guide, with lots of unexpected stops along the way.

Visit the podcast's native language site