96 Epizód

  1. The Pizza or the Basket? (Amusement Park Horror w/ Alanna Shaffer)

    Közzétéve: 2024. 09. 04.
  2. Designing a Spooky Game (Part 3): Mr. Bones' Wild Ride

    Közzétéve: 2024. 08. 21.
  3. Designing a Spooky Game (Part 2): The Setting

    Közzétéve: 2024. 08. 07.
  4. Designing a Spooky Game (Part 1): The Brainstorm

    Közzétéve: 2024. 07. 25.
  5. The Founder Olympics

    Közzétéve: 2024. 06. 27.
  6. Our Best Design Doc Ideas

    Közzétéve: 2024. 06. 03.
  7. The Taste Talent Gap

    Közzétéve: 2024. 05. 03.
  8. Adapting a Text

    Közzétéve: 2024. 04. 11.
  9. Working around a Job

    Közzétéve: 2024. 03. 20.
  10. Obsessions

    Közzétéve: 2024. 02. 21.
  11. Better Never Than Late?

    Közzétéve: 2024. 01. 11.
  12. Designing Alone, but Not Lonely

    Közzétéve: 2023. 12. 18.
  13. Design Session: What Makes a Good Solo RPG?

    Közzétéve: 2023. 11. 15.
  14. Will We Ever Finish Questlandia 2?

    Közzétéve: 2023. 10. 24.
  15. The Liminal Spaces of Six Flags

    Közzétéve: 2023. 09. 26.
  16. "People Were Shorter Back Then" (Guest ep w/ historical interpreter Enzo!)

    Közzétéve: 2023. 08. 24.
  17. Old Sturbridge Village

    Közzétéve: 2023. 07. 28.
  18. Founder Energy

    Közzétéve: 2023. 07. 05.
  19. Fish People

    Közzétéve: 2023. 06. 06.
  20. Focusing on Focus

    Közzétéve: 2023. 05. 10.

2 / 5

Come along with Hannah and Evan in a living documentation of the game design process, from the first spark of an idea, to every disastrous surprise. It’s not an instruction manual, but a travel guide, with lots of unexpected stops along the way.

Visit the podcast's native language site