Inside the Strategy Room
Podcast készítő McKinsey & Company - Csütörtökök
256 Epizód
-
236. How corporate boards are responding to their changing role
Közzétéve: 2025. 01. 31. -
235. Reimagining board communications
Közzétéve: 2025. 01. 24. -
What an AI-powered finance function of the future looks like
Közzétéve: 2025. 01. 16. -
233. Building the will to transform: The importance of communication in transformations
Közzétéve: 2025. 01. 09. -
232. Best of 2024 - What’s new in strategy: A view from the frontlines
Közzétéve: 2025. 01. 02. -
231. Best of 2024 - Why strategists should embrace imperfection
Közzétéve: 2024. 12. 26. -
230. How boards can tackle geopolitical risk
Közzétéve: 2024. 12. 19. -
229. How to sustain transformation success
Közzétéve: 2024. 12. 12. -
228. How talent drives value in private capital
Közzétéve: 2024. 12. 05. -
227. Retired CIA Director John Brennan: Why modernization is ‘never over’
Közzétéve: 2024. 11. 28. -
226. Helping India’s e-commerce leapfrog into the future
Közzétéve: 2024. 11. 21. -
225. Alex Gorsky, former chair and CEO of Johnson & Johnson
Közzétéve: 2024. 11. 15. -
224. Strategies to navigate geopolitical uncertainty
Közzétéve: 2024. 11. 07. -
223. What’s new in strategy: A view from the frontlines
Közzétéve: 2024. 10. 30. -
222. Investor perspective: A conversation with BlackRock’s Sandy Boss
Közzétéve: 2024. 10. 24. -
221. Building a superpower: How to turn a capability into a competitive advantage
Közzétéve: 2024. 10. 11. -
220. How gen AI can help accelerate M&A
Közzétéve: 2024. 10. 04. -
219. How leadership is changing for a changing world
Közzétéve: 2024. 09. 27. -
218. Cisco Systems CFO on M&A, geopolitics, and the emerging AI opportunity
Közzétéve: 2024. 09. 20. -
217. How CFOs raise their game in midtenure
Közzétéve: 2024. 09. 06.
We talk with McKinsey partners and corporate executives on the challenges they face creating lasting strategies in a fast-changing world. We also examine the different ways these executives approach these challenges and the new and innovative ways they think of creating a vision for their enterprises.