The Truth About Marketing
Podcast készítő Kevin Rogers
165 Epizód
-
Ep 85: Taylor Welch – The Truth About Making A Million Bucks By Becoming Scarce
Közzétéve: 2016. 09. 18. -
Ep 84: Ben Settle – The Truth About Never Compromising
Közzétéve: 2016. 09. 11. -
Ep 83: Ian Stanley – The Truth About Why People Laugh
Közzétéve: 2016. 09. 04. -
Ep 82: Dean Jackson – The Truth About Compelling, Not Convincing
Közzétéve: 2016. 08. 28. -
Ep 81: Nicky Roche – The Truth About the New Rules of Marketing in the 21st Century
Közzétéve: 2016. 08. 21. -
Ep 80: Julia Lundstrom – The Truth About Dating The FBI’s Most Wanted Bank Robber
Közzétéve: 2016. 08. 14. -
Ep 79: Ben Hunt – The Truth About Avoiding Tactical Marketing Hell
Közzétéve: 2016. 08. 07. -
Ep 78: Sean D’Souza – The Truth About Taking 3 Month Vacations
Közzétéve: 2016. 07. 31. -
Ep 77: Jim Harshaw – The Truth About Teaching Your Kids To Fail
Közzétéve: 2016. 07. 24. -
Ep 76: Will Hamilton – The Truth About Why Asking Good Questions Sells A Lot Of “Fuzzy Yellow Balls”
Közzétéve: 2016. 07. 17. -
Ep 75: Doberman Dan – The Truth About Stumbling Into Success
Közzétéve: 2016. 07. 10. -
Ep 74: Chelsea O’Brien – The Truth About High Converting Landing Pages
Közzétéve: 2016. 07. 03. -
Ep 73: Michel Neray - A Live Audience
Közzétéve: 2016. 06. 26. -
Ep 72: Gail Jessen - Living Where The Story Takes You
Közzétéve: 2016. 06. 19. -
Ep 71: Dan Ferrari – The Truth About Mastering Sales Copy
Közzétéve: 2016. 06. 12. -
Ep 70: Craig Ballantyne - Your Perfect Day
Közzétéve: 2016. 06. 05. -
Ep 69: Ryan Levesque - Specializing
Közzétéve: 2016. 05. 30. -
Ep 68: Will Hoekenga - The Copywriting Hierarchy Of Needs
Közzétéve: 2016. 05. 22. -
Ep 67: Dave Munson - Training Thieves To Steal Your Work
Közzétéve: 2016. 05. 15. -
Ep 66: John Lee Dumas - 7 Figure Podcasting
Közzétéve: 2016. 05. 09.
Marketing is the #1 make or break element in any business. Dive into the marketing trenches with former stand-up comedian and copywriting A-Lister Kevin Rogers as he talks to real business owners (both online and off) to discover which marketing and copywriting tactics have the biggest impact on their profits.
