165 Epizód

  1. Ep 85: Taylor Welch – The Truth About Making A Million Bucks By Becoming Scarce

    Közzétéve: 2016. 09. 18.
  2. Ep 84: Ben Settle – The Truth About Never Compromising

    Közzétéve: 2016. 09. 11.
  3. Ep 83: Ian Stanley – The Truth About Why People Laugh

    Közzétéve: 2016. 09. 04.
  4. Ep 82: Dean Jackson – The Truth About Compelling, Not Convincing

    Közzétéve: 2016. 08. 28.
  5. Ep 81: Nicky Roche – The Truth About the New Rules of Marketing in the 21st Century

    Közzétéve: 2016. 08. 21.
  6. Ep 80: Julia Lundstrom – The Truth About Dating The FBI’s Most Wanted Bank Robber

    Közzétéve: 2016. 08. 14.
  7. Ep 79: Ben Hunt – The Truth About Avoiding Tactical Marketing Hell

    Közzétéve: 2016. 08. 07.
  8. Ep 78: Sean D’Souza – The Truth About Taking 3 Month Vacations

    Közzétéve: 2016. 07. 31.
  9. Ep 77: Jim Harshaw – The Truth About Teaching Your Kids To Fail

    Közzétéve: 2016. 07. 24.
  10. Ep 76: Will Hamilton – The Truth About Why Asking Good Questions Sells A Lot Of “Fuzzy Yellow Balls”

    Közzétéve: 2016. 07. 17.
  11. Ep 75: Doberman Dan – The Truth About Stumbling Into Success

    Közzétéve: 2016. 07. 10.
  12. Ep 74: Chelsea O’Brien – The Truth About High Converting Landing Pages

    Közzétéve: 2016. 07. 03.
  13. Ep 73: Michel Neray - A Live Audience

    Közzétéve: 2016. 06. 26.
  14. Ep 72: Gail Jessen - Living Where The Story Takes You

    Közzétéve: 2016. 06. 19.
  15. Ep 71: Dan Ferrari – The Truth About Mastering Sales Copy

    Közzétéve: 2016. 06. 12.
  16. Ep 70: Craig Ballantyne - Your Perfect Day

    Közzétéve: 2016. 06. 05.
  17. Ep 69: Ryan Levesque - Specializing

    Közzétéve: 2016. 05. 30.
  18. Ep 68: Will Hoekenga - The Copywriting Hierarchy Of Needs

    Közzétéve: 2016. 05. 22.
  19. Ep 67: Dave Munson - Training Thieves To Steal Your Work

    Közzétéve: 2016. 05. 15.
  20. Ep 66: John Lee Dumas - 7 Figure Podcasting

    Közzétéve: 2016. 05. 09.

5 / 9

Marketing is the #1 make or break element in any business. Dive into the marketing trenches with former stand-up comedian and copywriting A-Lister Kevin Rogers as he talks to real business owners (both online and off) to discover which marketing and copywriting tactics have the biggest impact on their profits.

Visit the podcast's native language site