The IT Experience Podcast
Podcast készítő HappySignals - Csütörtökök
124 Epizód
-
123. Future Proofing Service Management with Sophie Hussey
Közzétéve: 2025. 04. 03. -
122. Barriers to AI adoption with Alexandre Vallette
Közzétéve: 2025. 03. 20. -
121. How to understand complexity with Dave Snowden
Közzétéve: 2025. 03. 06. -
120. IT Trends 2025 with Roy Atkinson
Közzétéve: 2024. 12. 12. -
119. ITXM Insights - November 2024
Közzétéve: 2024. 11. 28. -
118. How PepsiCo is Transforming IT and Global Business Services with Experience Management
Közzétéve: 2024. 11. 07. -
117. Tiger Teams and Watermelons? ITXM Monthly
Közzétéve: 2024. 10. 31. -
116. AI in ITSM: Avoiding the Hype with Stephen Mann
Közzétéve: 2024. 10. 24. -
115. David Barrow - What the TV show Ted Lasso can teach us about Service Management
Közzétéve: 2024. 07. 04. -
114. David Stewart - Breaking Free from Ticket Queue Silos
Közzétéve: 2024. 06. 20. -
113. Addressing the Watermelon Effect? ITXM Monthly - May 2024
Közzétéve: 2024. 05. 23. -
112. Future of IT Support - ITXM Monthly
Közzétéve: 2024. 04. 25. -
111. Claire Agutter - How hard can SIAM be?
Közzétéve: 2024. 04. 11. -
110. Darren Rose - Keys to success with ESM. (Enterprise Service Management)
Közzétéve: 2024. 04. 04. -
109. The IT Leaders Guide to Employee Productivity - More smiles, less time wasted
Közzétéve: 2024. 03. 26. -
108. Monthly Insights: "Forrester: The Future Of IT Experience Monitoring is Human-Centric" - Feb 2024
Közzétéve: 2024. 02. 22. -
107. XLA 1.0 Contract Example #xla
Közzétéve: 2024. 01. 19. -
106. #XLA - Penalties vs Rewards in XLA Contracts
Közzétéve: 2024. 01. 04. -
105. Four Options on How to Bring #XLAs into Contracts
Közzétéve: 2024. 01. 03. -
104. IT Economics with Mark Smalley
Közzétéve: 2023. 11. 16.
Podcast for those who want to take IT Experience Management (ITXM) in use and improve Employee Experience of IT Services in large enterprises. We talk about Human-Centric IT, how does it change the culture of IT Departments from SLAs to Experience Metrics and XLAs. If you use ServiceNow or other enterprise service management system to provide services to end-users, then this is for you. To learn more about Human-Centric IT Experience Management visit https://happysignals.com/
