21 Epizód

  1. Customer Success Myth Buster – Separating Fake News from Reality

    Közzétéve: 2022. 05. 24.
  2. How Do You Fix a Fast Moving Train

    Közzétéve: 2022. 05. 24.
  3. Innovations Driving The Contact Center

    Közzétéve: 2022. 02. 15.
  4. Cultural and Employee Engagement

    Közzétéve: 2022. 02. 15.
  5. The Great Resignation: How we can leverage AI & Gig Workers

    Közzétéve: 2022. 01. 14.
  6. Ready or Not, Here Comes The Cloud

    Közzétéve: 2022. 01. 14.
  7. Why You Should Stop Shopping for AI

    Közzétéve: 2022. 01. 14.
  8. Mentorship: Understanding and developing the next generation of Customer Success Leaders

    Közzétéve: 2021. 11. 19.
  9. Reducing Turnaround Time To Train Agents With MicroLearning

    Közzétéve: 2021. 11. 17.
  10. Why Customer Support is No Longer the Red-Headed Stepchild

    Közzétéve: 2021. 11. 17.
  11. AI Adoption Study

    Közzétéve: 2021. 10. 09.
  12. Work From Home - The New Office

    Közzétéve: 2021. 10. 09.
  13. Why Contact Center Tech won't save you from Needing Salespeople on the Phones

    Közzétéve: 2021. 10. 09.
  14. Why 79% of Your Team Managers are Poor Coaches and What to Do About It

    Közzétéve: 2021. 10. 09.
  15. How is AI-Powered Speech Analytics transforming Contact Center Performance

    Közzétéve: 2021. 09. 13.
  16. Customer Support Sucks....But Does It Have To?

    Közzétéve: 2021. 09. 13.
  17. Artificial Friction & Empathy

    Közzétéve: 2021. 08. 25.
  18. Intro to Artificial Intelligence in the Contact Center

    Közzétéve: 2021. 08. 18.
  19. Lean Techniques in the Contact Center

    Közzétéve: 2021. 08. 12.
  20. Engaging Contract to Hire Staff in a Tough Contact Center Labor Market

    Közzétéve: 2021. 07. 30.

1 / 2

The Podcast for Contact Center and Customer Experience Leaders! Learn Best Practices, New Technology, Tips & Tricks, and more. Listen in!

Visit the podcast's native language site