65 Epizód

  1. Google Cloud’s Wayne McCulloch on The Subscriber Experience & 7 Pillars of Customer Success

    Közzétéve: 2021. 05. 11.
  2. Pricing and Selling Value: Marco Bertini, Harvard and Esade Professor

    Közzétéve: 2021. 04. 20.
  3. SaaS Growth Advisor Georgiana Laudi on Customer-led Growth

    Közzétéve: 2021. 01. 26.
  4. Activate’s Michael Wolf on the future of Media & Technology

    Közzétéve: 2020. 11. 18.
  5. BCG's John Pineda on Subscription Pricing Strategies

    Közzétéve: 2020. 10. 29.
  6. Ep #35: Ken Doctor on COVID-19's Impact on Publishing

    Közzétéve: 2020. 07. 21.
  7. Ep #34: Amy Konary and JJ Xia on COVID-19's impact on subscriptions

    Közzétéve: 2020. 06. 30.
  8. Ep #33: Chuck Martin and Digital Transformation 3.0

    Közzétéve: 2020. 05. 18.
  9. Ep #32: Lincoln Murphy, Growth Expert and Thought Leader

    Közzétéve: 2020. 04. 28.
  10. Ep #31: Arun Sundararajan, Professor at NYU

    Közzétéve: 2020. 01. 16.
  11. Ep #30: Carlos Gonzalez, COO of GoCardless on Global Payments

    Közzétéve: 2019. 12. 04.
  12. Ep #29: Krista Anderson-Cooperman on customer success as a core value

    Közzétéve: 2019. 09. 15.
  13. Ep #28: Jon Herstein on what it takes to "blow customers’ minds"

    Közzétéve: 2019. 05. 09.
  14. Ep #27: Sandeep Jain on the $10B Opportunity in Enterprise IT

    Közzétéve: 2019. 04. 16.
  15. Ep #26: Renée Vassilos on AgTech and the Subscription Economy

    Közzétéve: 2019. 03. 04.
  16. Ep #25: DAZN's Chris Haigh on subscriber acquisition and retention

    Közzétéve: 2019. 01. 04.
  17. Ep #24: Professor Daniel McCarthy on CLV and subscription business valuations

    Közzétéve: 2018. 12. 05.
  18. Ep #23: Anne Widera on the future of the mobility industry

    Közzétéve: 2018. 10. 18.
  19. Ep #22: Tien Tzuo on the End of Ownership

    Közzétéve: 2018. 10. 03.
  20. Ep #21: Amy Konary on the Subscribed Institute

    Közzétéve: 2018. 08. 16.

1 / 4

In the only podcast dedicated to the ‘Subscription Economy’, hosts Tom Krackeler and Rachel English talk to innovators, entrepreneurs, and analysts about the business shift towards recurring revenue. (Customer Success Radio is now Subscribed podcast).

Visit the podcast's native language site