Reinventing Retail

Kategóriák:

47 Epizód

  1. Reinventing Retail 47: Retail in 3D

    Közzétéve: 2019. 08. 27.
  2. Reinventing Retail 46: #NoFilter: Authentic Videos are the Future of Experiential Retail

    Közzétéve: 2019. 07. 26.
  3. Reinventing Retail 45: Giving Customers the Velvet Rope Treatment

    Közzétéve: 2019. 07. 11.
  4. Reinventing Retail 44: Protecting the Purchase

    Közzétéve: 2019. 06. 10.
  5. Reinventing Retail 43: The real MVC

    Közzétéve: 2019. 05. 14.
  6. Reinventing Retail 42: Thank you Mr. Robot

    Közzétéve: 2019. 04. 26.
  7. Reinventing Retail 41: Retail Masterbuilders Ignoring the Shiny Objects

    Közzétéve: 2019. 04. 12.
  8. Reinventing Retail 40: We give the people what they want!

    Közzétéve: 2019. 03. 29.
  9. Reinventing Retail 39: What’s keeping retailers up at night?

    Közzétéve: 2019. 03. 15.
  10. Reinventing Retail 38: Platform Over Piecemeal

    Közzétéve: 2019. 02. 21.
  11. Reinventing Retail 37: Give me loyalty or give me death

    Közzétéve: 2019. 02. 14.
  12. Reinventing Retail 36: How China “Leap Frogged” the US Retail Market

    Közzétéve: 2019. 02. 06.
  13. Reinventing Retail 35: Has personalization gone too far?

    Közzétéve: 2019. 01. 25.
  14. Reinventing Retail 34: Omni-Channel Retail: The Plight of the Store Associate?

    Közzétéve: 2019. 01. 04.
  15. Reinventing Retail 33: Think machine learning has nothing to do with you? Think again.

    Közzétéve: 2018. 12. 18.
  16. Reinventing Retail 32: Who Says a Pit Stop Can’t be Pleasant?

    Közzétéve: 2018. 11. 27.
  17. Reinventing Retail 31: Never Fear, HR’s Caffeinated Unicorn Is Here!

    Közzétéve: 2018. 11. 01.
  18. Reinventing Retail 30: The Retail Apocalypse is #FakeNews

    Közzétéve: 2018. 10. 16.
  19. Reinventing Retail 29: Retail Roundup

    Közzétéve: 2018. 09. 18.
  20. Reinventing Retail 28: Direct Mail for the Digital Age

    Közzétéve: 2018. 08. 24.

1 / 3

We take a look at the retail industry's future through interviews that explore emerging retail technology, shifting consumer demands, and the increasing importance of the shopper experience.