Questions for now - Compelling perspectives on digital CX

Podcast készítő TELUS Digital

Kategóriák:

64 Epizód

  1. How Indeed.com views and masters client success

    Közzétéve: 2019. 10. 16.
  2. Shifting customer engagement from transactional to human

    Közzétéve: 2019. 10. 04.
  3. Using data to understand customers from Wix.com

    Közzétéve: 2019. 06. 21.
  4. How Dropbox converts freemium users into premium payers

    Közzétéve: 2019. 06. 07.
  5. The CX guru showing great companies how to be amazing

    Közzétéve: 2019. 05. 31.
  6. Meet the CX leader who learned her trade in the trenches

    Közzétéve: 2019. 04. 24.
  7. WIA – Conall Laverty, Founder & CEO

    Közzétéve: 2019. 04. 11.
  8. How Headspace converts new users into customers for life

    Közzétéve: 2019. 03. 15.
  9. Getting clever about CRM - Insights from Salesforce

    Közzétéve: 2019. 02. 11.
  10. The importance of a customer-first mindset - Insights from HubSpot

    Közzétéve: 2018. 03. 19.
  11. How I raised Net Promoter Score from 8 to 68 - Alan McNab, MD EMEA of Velocidi

    Közzétéve: 2018. 03. 13.
  12. Scaling CX - A talk with Airbnb's head of global customer experience

    Közzétéve: 2018. 03. 05.
  13. 7 imperatives for moving your customer experience to the next level

    Közzétéve: 2018. 02. 19.
  14. Jeffrey Puritt - President & CEO, TELUS International

    Közzétéve: 2018. 02. 05.
  15. Rod Jones - the man who helps CX Leads make better decisions

    Közzétéve: 2018. 01. 21.
  16. Leadership coaching - Insights from tech giant Airbnb (with Renn Vara)

    Közzétéve: 2018. 01. 08.
  17. Cogs and Marvel - Roisin Callaghan, CEO C&G USA

    Közzétéve: 2017. 12. 24.
  18. Vivino - Chad Boonsupa, Global VP of Customer Experience

    Közzétéve: 2017. 12. 10.
  19. Getting personal: Leveraging the power of IoT and big data (with Strava)

    Közzétéve: 2017. 11. 27.
  20. Peter Ryan - Ryan Strategic Advisory

    Közzétéve: 2017. 11. 22.

3 / 4

Listen to Questions for now to hear big thinkers discuss today’s big questions in digital CX. Featuring thought leaders from beloved brands and influential institutions, Questions for now is packed full of compelling perspectives and actionable insights.

Visit the podcast's native language site