121 Epizód

  1. Ethnography and innovation in education (Christo Sims)

    Közzétéve: 2019. 04. 01.
  2. Questions of class, gender & capitalism (Jane Kenway)

    Közzétéve: 2019. 03. 18.
  3. The role of imagination in young children's science learning (Marilyn Fleer)

    Közzétéve: 2019. 03. 03.
  4. End of year reading recommendations ... 2018

    Közzétéve: 2018. 12. 07.
  5. Education research use (Mark Rickinson)

    Közzétéve: 2018. 11. 26.
  6. Robots in the classroom (Sofia Serholt)

    Közzétéve: 2018. 11. 12.
  7. Architecture and education (Adam Wood)

    Közzétéve: 2018. 10. 29.
  8. Early career researchers – issues and opportunities (Naomi Barnes)

    Közzétéve: 2018. 10. 09.
  9. Informal learning through online platforms (Thomas Hillman)

    Közzétéve: 2018. 09. 24.
  10. Becoming a better researcher (Patrick White)

    Közzétéve: 2018. 09. 10.
  11. Writing an academic book

    Közzétéve: 2018. 08. 27.
  12. Education research and public engagement (Stewart Riddle)

    Közzétéve: 2018. 08. 13.
  13. Teacher effectiveness & American-Jewish schools (Ilana Finefter-Rosenbluh)

    Közzétéve: 2018. 07. 31.
  14. Measuring emotions in school (Anne Frenzel)

    Közzétéve: 2018. 07. 16.
  15. Social justice & secondary data (Emma Smith)

    Közzétéve: 2018. 07. 03.
  16. Girls' engagement with maths (Jennifer Hall)

    Közzétéve: 2018. 06. 13.
  17. Networked learning in a digital age (George Siemens)

    Közzétéve: 2018. 05. 29.
  18. The sociology of early childhood education (Iris Duhn)

    Közzétéve: 2018. 05. 16.
  19. The sociology of sport & education (Richard Pringle)

    Közzétéve: 2018. 05. 02.
  20. live from the AERA 2018 Conference

    Közzétéve: 2018. 04. 16.

5 / 7

Emerging issues and the latest ideas from across the world of education research. Hear from a range of academics about their current research in schools, universities and beyond. Hosted by Neil Selwyn from Monash University, Australia.

Visit the podcast's native language site