94 Epizód

  1. Romain Robert: Pay or OK in AdTech - How it started and where it’s going

    Közzétéve: 2024. 01. 08.
  2. Renzo Marchini: Unintended consequences of the EDPB’s Guidelines on storage and access beyond cookies

    Közzétéve: 2023. 12. 05.
  3. Newsroom: Fall 2023

    Közzétéve: 2023. 11. 28.
  4. Arielle Garcia: How privacy awareness leads to respectful, effective marketing

    Közzétéve: 2023. 11. 20.
  5. Jeffrey Bustos: Retail Media, privacy, and the future of addressability

    Közzétéve: 2023. 11. 13.
  6. Cristiana Santos and Victor Morel: The problem with CMPs and TCF-based cookie paywalls

    Közzétéve: 2023. 11. 06.
  7. Jeff Jockisch: AI-powered phishing attacks in the age of the Delete Act

    Közzétéve: 2023. 10. 30.
  8. Robert Bateman: Consent or Pay

    Közzétéve: 2023. 10. 23.
  9. Cory Underwood: The new privacy landscape for US-based digital marketers

    Közzétéve: 2023. 10. 16.
  10. Katharine Jarmul: Demystifying Privacy Enhancing Technologies

    Közzétéve: 2023. 10. 09.
  11. Jakob Plesner: Copyright Exceptions for Generative AI

    Közzétéve: 2023. 10. 02.
  12. Ito Onojeghuo: Effective Privacy Notices

    Közzétéve: 2023. 09. 25.
  13. Newsroom: Summer 2023

    Közzétéve: 2023. 09. 12.
  14. Nick Baskett: Mastering DPIAs

    Közzétéve: 2023. 07. 11.
  15. Catherine King: from words to action in data ethics

    Közzétéve: 2023. 06. 29.
  16. Newsroom: Spring 2023

    Közzétéve: 2023. 06. 18.
  17. Adam Klee: combining media addressability, privacy compliance and customer empowerment

    Közzétéve: 2023. 05. 28.
  18. Eve-Christie Vermynck: Responding to a personal data breach

    Közzétéve: 2023. 04. 27.
  19. Mattia Fosci: The publisher’s dilemma in a first-party data world

    Közzétéve: 2023. 04. 06.
  20. Winter 2023 Newsroom

    Közzétéve: 2023. 03. 16.

3 / 5

Interviews and updates at the intersection of marketing, data, privacy, and technology. With an eye on a human-centric, demand-led future in which transparency, control, and personal agency play a crucial role. Sergio Maldonado (host) is a dual-qualified lawyer, LL.M in IT & Internet Law, CIPP/E, CIPT, and PrivacyCloud CEO. Masters of Privacy is hosted and maintained by PrivacyCloud.

Visit the podcast's native language site