39 Epizód

  1. #26 - Designing the Characters in Avatar: Frontiers of Pandora

    Közzétéve: 2024. 08. 15.
  2. #25 - Designing the Immersive World in Avatar: Frontiers of Pandora

    Közzétéve: 2024. 07. 03.
  3. #24 - Game Design in Avatar: Frontiers of Pandora

    Közzétéve: 2024. 06. 19.
  4. #23 - Sound Designing Avatar: Frontiers of Pandora

    Közzétéve: 2024. 02. 06.
  5. #22 - The Evolution of (Ubisoft) Connecting Players

    Közzétéve: 2024. 02. 06.
  6. #21 - Snowdrop Game Engine

    Közzétéve: 2023. 11. 22.
  7. #20 - Technical Artistry in The Division 2

    Közzétéve: 2023. 10. 18.
  8. #19 - Community Development for The Division 2

    Közzétéve: 2023. 09. 27.
  9. #18 - The Magic of Online Programming

    Közzétéve: 2023. 06. 30.
  10. #17 - Art Direction in Video Games

    Közzétéve: 2023. 05. 30.
  11. #16 - Designing User Interfaces for Video Games - UI Art

    Közzétéve: 2023. 05. 05.
  12. #15 - Creating Visual Effects in Video Games

    Közzétéve: 2023. 03. 30.
  13. #14 - Using Science to Make Games Better

    Közzétéve: 2023. 02. 28.
  14. #13 - AI in The Division and the Art of Modding

    Közzétéve: 2023. 01. 18.
  15. #12 - Thomas Parrott, author of Compromised, a The Division novel

    Közzétéve: 2022. 12. 13.
  16. #11 - Environment Art

    Közzétéve: 2022. 11. 30.
  17. What is Behind Massive Screens?

    Közzétéve: 2022. 11. 15.
  18. #10 - Adventures in Game Design with Lau Korsgaard

    Közzétéve: 2022. 10. 31.
  19. #9 – Palle Hoffstein, Art Producer

    Közzétéve: 2022. 09. 29.
  20. Episode #8 - Narrative Design

    Közzétéve: 2022. 08. 30.

1 / 2

Massive Entertainment - a Ubisoft Studio is the studio behind classic games like The Division, The Division 2 and World in Conflict, and that's currently working on Avatar: Frontiers of Pandora and Star Wars Outlaws. In Behind Massive Screens, we dive deeper into games development, the gaming industry and the people behind the games.

Visit the podcast's native language site