Ezért buknak el a marketinget kiszervező cégek!
Follow Marketing - Podcast készítő Follow Marketing

Kategóriák:
Tudjátok miért bukik el a legtöbb vállalkozás, aki kiszervezi a marketinget? Röviden, tömören: nincs meg a kémia. Kicsit olyan ez, mint egy párkapcsolat: számít az időzítés, a kommunikáció, és a felelősségvállalása mindkét oldalról. Ezek csak üres szavak eddig, de a Follow Marketing három tulajdonosa megtölti tartalommal: elkalauzolnak titeket az online marketing alkímiai laborjába és a bölcsek köve helyett gyakorlati példákon keresztül mutatják be, mi kell ahhoz, hogy hosszú távon is gyümölcsöző legyen az együttműködés, feltéve, ha megért egy cég arra, hogy kiszervezze a marketinget. Hogy mikor jön el a megfelelő idő? Többek között erről is szó lesz! [Görgess az időkódok alá az említett linkekért!] Időkódok: 00:00:00 - Intro 00:01:11 - Bevezetés 00:03:11 - A brief a legnagyobb buktató 00:03:52 - A kontrollmánia komoly stresszfaktor 00:08:08 - Milyen a jó brief? 00:09:55 - A stratégiai bizalom kérdése 00:14:44 - Mikor éri meg kiszervezni a marketinget? 00:17:53 - Meddig tart az ügynökség felelőssége? 00:24:03 - A leadek lekezelése és ügyfélszegmentálás 00:30:33 - Ügyfélkezelési rendszerek 00:33:20 - A kémia alapja: nyitottság és párbeszéd 00:38:48 - A fő tanulságok Említett linkek: Follow Marketing hírlevél feliratkozás: https://followmarketing.eu/podcast/ Follow Marketing a Facebookon: https://www.facebook.com/followmarketinghu Follow Marketing az Instagramon: https://www.instagram.com/follow__marketing/ Örs LinkedIn profiljáért pedig kattints ide!