Építő és romboló visszajelzések - Hogyan adjunk jól feedbacket?
Follow Marketing - Podcast készítő Follow Marketing

Kategóriák:
A visszajelzés építhet és rombolhat is. Az biztos, hogy egyről a kettőre csak úgy jutunk, ha transzparensen kommunikálunk, mind az ügyféllel, mind a csapatunkkal, cégen belül. A Follow Marketing három tulajdonostársa ebben egyetért, de akad bőven vitatéma az epizódban. Ugyanis a feedback kérdés sok dilemmát felvet: Hogyan is adjunk feedbacket? Diplomatikusan finomkodva, vagy egyenesen a tárgyra térve? Hogyan kezeljük a hiperérzékeny kollégákat? Működik a feedback-szendvics elmélet? Hogyan kérjünk vezetőként visszajelzést a csapattól? És ami a legfontosabb: ne feledkezzünk meg a visszajelzések beépítéséről is. Ha vezetőként komolyan gondoljuk a csapatunk támogatását, nem elég ventillálni: mindent meg kell tenni, hogy segítsük a kollégát a feedback feldolgozásában is. Többek között erről is szó lesz az adásban! [Görgess az időkódok alá az említett linkekért!] Időkódok: 00:00:00 - Intro 00:01:16 - Feedback kérés ügyfelektől 00:05:55 - Negatív vs pozitív visszajelzések 00:09:46 - Feedback a csapat felé és a motiváció 00:14:21 - Hogyan adjunk az ügyfélnek visszajelzést? 00:18:15 - Hogyan adjunk visszajelzést a munkatársaknak? 00:24:30 - Az időzítés kulcsszerepe 00:27:35 - A feedback szendvics elmélet 00:33:13 - Létezik olyan, hogy negatív feedback? 00:38:00 - A személyre szabott kritika 00:42:38 - Mentorálási folyamat 00:45:30 - Hogyan kapjunk visszajelzést vezetőként? 00:53:05 - A hierarchia kérdése 00:55:17 - Fő tanulságok Említett linkek: Follow Marketing hírlevél feliratkozás: https://followmarketing.eu/podcast/ Follow Marketing a Facebookon: https://www.facebook.com/followmarketinghu Follow Marketing az Instagramon: https://www.instagram.com/follow__marketing/ Örs LinkedIn profiljáért pedig kattints ide!