Nagy bukás az orosz McDonald's? Gyerekkel mindent el lehet adni? Etikus? #167

Minner Podcast - Podcast készítő Mándó Milán

Kategóriák:

Egy divatmárka új kollekciójában minél népszerűbb valami, annál olcsóbb. Itt egy gészen új fajta dinamikus árazás, a repjegyek ellentéte. Miután a McDonald's kivonult Oroszországból, az új cég durván veszteséges. Mégsem olyan könnyű átvenni a helyét? A Samsung alkalmazottak is imádják a ChatGPT-t, csak épp bizalmas adatokat szivárogtattak ki. Heti olvasói témánk a gyerekekről és a tartalomgyártásról szól. Meddig etikus őket használni a reklámokban? Heti statisztikánk a bónuszok feleslegességéről szól. Régóta mondjuk, a pénz nem motivál, de most kutatási adatokkal is megtámogatjuk. Végül pedig egy fantasztikus könyvajánló, ami megváltoztathatja az életed. Még a munkatársaknak is megveheted! A heti híreink és témáink: (0:00) - Szabad hibázni a social médiában? (3:30) - Dinamikus árazás másként (13:19) - Nagyot bukik az orosz meki utánzat? (19:13) - Samsung adatszivárgás a ChatGPT-vel (27:31) - Olvasói történetek: Gyerekek a tartalomgyártásban (40:47) - Heti statisztika: Bónuszok VS motiváció (47:56) - Könyvajánló + az életpálya újratervezése További hírekért és izgalmas üzleti tartalmakért irány a Minner: https://minner.hu/#minner #podcast #hírek