Kezdő vállalkozóként a terméke bejutott a Rossmannba, DM-be, több száz millió forgalomnál jár. #163
Minner Podcast - Podcast készítő Mándó Milán
Kategóriák:
Vadász Bálint néhány évvel ezelőtt túlságosan éhes volt, elfoglalt is, és keresett egy olyan ételt, ami még egészséges is. Nem talált ilyet a piacon, így kifejlesztett egyet saját magának és most már több tízezer vásárlójának. Az Activé Fiber Shake még csak most lesz 5 éves vállalkozás, de már most megtalálható a népszerű drogériák polcain, fizikai üzlete is van. Rost alapú itala egy niche piacot fogott meg, és rövid időn belül értékes márkává nőtt ki, sőt nemzetközi díjakat is bezsebelt. Mindezt úgy, hogy prémium szegmensben értékesíti italporait, ahol nehéz a vevők mindennapjaiba bekerülni. Hogyan csinálta? Idén a cég elérheti az 1 milliárd forint forgalmat is, így igazán érdemes meghallgatni Bálint mit mond. Vadász Bálint, Acitvé Fiber Shake, https://activefibershake.com/