Hogyan indítsd be a Tiktok marketinged akkor is, ha nem a te világod? Tiktok marketing körkép #217

Minner Podcast - Podcast készítő Mándó Milán

Kategóriák:

Elértük a Tiktok marketing inflexiós pontját a napokban! Vagyis azt a pontot, ahol már a cégeknek nem kérdés, hogy kell-e használniuk a Tiktok-ot. Egyértelműen ott a helye a marketingben a Tiktoknak. Már nem lehet félresöpörni, hogy nincs ott fizetőképes kereslet (van). Aki így gondolkodik valószínűleg a vesztesek között lesz a recesszióból való kilábalás időszakában. Nem, nem vagyunk őrültek, hogy azt mondjuk csak a Tiktok! Ez is egy része a marketing mixnek, amit érdemes alkalmaznod. Ha szeretnél a kisebb ellenállás felé is elmozdulni, akkor ideje bevenni a Tiktokot! A podcast, videó célja, hogy lásd mi történik a Tiktokon a cégek szempontjából, készülünk példákkal is. A heti híreink és témáink: (0:00) - Tiktok paradigmaváltás. Már nem legyinthetsz (7:14) - Tiktok magyar felhasználó adatok (9:37) - Éttermem van. Mit tegyek fel Tiktokra? (16:50) - Fejlesztőcégem van, grafikus vagyok. Mit tegyek fel Tiktokra? (23:16) - Van egy webshopom. Mit tegyek fel Tiktokra? (33:36) - Mennyi videót tegyünk fel Tiktokra cégként? (37:22) - Tiktokon hirdetni (39:11) - Én csináljam a Tiktokot, vagy kiszervezzem? (41:37) - Tiktok mint érintési pont? Miért kell? Marketing mix