Ehetetlen sajtburger - Celebek asztpartám nélkül - A digitalizáció gátjai - CGI marketing - Hírszemle #194

Minner Podcast - Podcast készítő Mándó Milán

Kategóriák:

A mai Minner Hírszemle adásban nincs hiány az érdekes marketingfogásokból: kibeszéltük a XIXO félresikerült (?) influencer-kampányát, a Burger King ehetetlen "valódi sajtburgerét" és a Maybelline virális, ámde teljesen kamu londoni buszos gerillamarketingjét. A reklámos hírek között egy kis szervezetfejlesztés is belefért, itt a Digiméter új kutatása a hazai cégek digitalizációjáról. 24 mélyinterjúból vonták le a következtetéseket, és kiderült, a cégvezető tehet a legtöbbet a digitalizációért még akkor is, ha nem ért hozzá. De meglepő módon az IT részlegnél fontosabb a HR is. Figyelem: a Hírszemle adás garantáltan aszpartámmentes! A mikrofonok mögött Mándó Milán, Nyiri Donát és Sólyom Eszter. A heti híreink és témáink: (0:00) - A XIXO bizarr kampánya... sikeres? (10:48) - A Burger King ehetetlen sajtburgere (18:06) - A digitalizáció a cégvezetőn múlik? (33:05) - Kreativitás vagy átverés a CGI kampány? További hírekért és izgalmas üzleti tartalmakért irány a Minner: https://minner.hu/