E-kereskedelmi hírek a 2024-es őszi-téli szezonra. Allegro, 20 slágertermék, fizetős hűségprogram

Minner Podcast - Podcast készítő Mándó Milán

Kategóriák:

A Temu után itt az újabb csapás az e-kereskedőkre. Míg a kínai cég az alacsonyabb árkategóriában uralta le a piacot, addig az új piaci szereplő az Allegro szélesebb körben veszélyezteti a hazai webáruházak forgalmát. És akkor még a török Trendyol-ról nem is beszéltünk. Ősszel a PPC árak még jobban egekben lesznek, hiszen ők piacot akarnak szerezni, szükségünk van egy PPC gyilkos megoldásra magyar e-kereskedőként. Lássuk mi az és a további megoldások, trendek a Minner videóban! Kiszervezett logisztikai partnerünk az iLogistic: https://ilogistic.hu/ A heti híreink és témáink: (0:00) - Jön az Allegro és a Trendyol (3:54) - Kiszervezett logisztika (6:02) - PPC gyilkos megoldás (7:32) - Vásárolj most fizess később (10:30) - eMAG leépítés, fizetős hűségprogram (13:12) - Mindig legyen CTA, 160 futó hirdetés (14:27) - 20 slágertermék, kategória a Shopify szerint (16:13) - Ne a medvét akard legyőzni! Shopify bemutatta a top 20 terméket 2024-es szezonra Vitaminok és étrend-kiegészítők Bőr- és arcápoló termékek Smink termékek Kabátok és dzsekik Kerékpár Művészeti és kézműves alapanyagok Italok Parfüm Bor Zokni Ágynemű Plakátok és művészeti alkotások Gyertyák Fürdőszobai és testápoló termékek Főzőedények Körömápoló termékek Fehérnemű Gépjármű alkatrészek Mobiltelefon kiegészítők Takarók https://www.shopify.com/blog/trending-products További hírekért és izgalmas üzleti tartalmakért irány a Minner: https://minner.hu/ #minner #podcast #hírek