CEO Napló: 25 marketing tanulság, módszer 9 év tapasztalatából - 2. rész #173
Minner Podcast - Podcast készítő Mándó Milán
Kategóriák:
9 év alatt sok mindent megtapasztaltam a marketingben. Offline, és online is, márkaépítést, kommunikációs hacket, természetesen kudarcokat is. Ezeket a marketing tanulságokat dolgozom fel ebben a CEO Napló podcast adásban. Fontos! Ezek főként Minner marketing tanulságok lesznek. Ha nemzetközi példák kellenek, vagy más magyar esettanulmány, akkor ott vannak a Minner cikkek, Minnerakademia marketing képzések! Ez Minner lesz most, hiszen éppen a CEO Napló podcast sorozatot hallgatnod, vagy nézed. Bár ez én naplóm, de szabadúszóként és természetesen más tevékenységben is ügyfelek által is sok mindent megtapasztaltam. Ezt a podcastot úgy is készítettem, hogy a hamarosan felvételre kerülő marketingesemnek is meg kell néznie, és használnia. Vágjunk is bele! Nem fogunk unatkozni! Időbélyegek, vagyis a marketing tanulságok: (0:00) - Bevezető (1:30) - 1. online biznisz offline terjed (8:25) - 2. Nagy márkaként gondolkodtam (12:12) - 3. Másra is lehet használni egy marketingcsatornát (16:19) - 4. Kell költeni marketingre (19:37) - 5. Állandóan szem előtt legyünk (22:49) - 6. Aki most lát először 60 nap múlva vásárol (24:06) - 7. Mérjünk, amit lehet és használjuk! (28:21) - 8. Mindig reklámozz az új érdeklődőkre! (30:09) - 9. Lelkesedéssel bármit el lehet adni (32:36) - 10. Tömeghatás egyenlő vastag pénztárca (38:22) - 11. Hatszor annyiba kerül egy új vásárló, mint egy meglévő (40:12) - 12. Jó a saját média. Nekem saját médiám van?! (43:02) - 13. A közösségi média oldalad nem a tiéd! (45:25) - 14. Visszajelzések felhasználása, de kritikusan (47:05) - 15. Tesztelni, tesztelni, tesztelni majd tövig nyomni a gázt (49:53) - 16. Egy célcsoportra lövünk egy időszakban (52:41) - 17. Ha változtatok a szövegeken javul a konverzió (56:02) - 18. A vevő nem feled fekszik és kel (57:26) - 19. Termékéletgörbe és a cég kommunikációja (1:00:35) - 20. Legyél elérhető a vásárlóknak (1:01:39) - 21. A fogyasztó mindent elérjen (1:04:32) - 22. Időnként kell csak kreatív marketing (1:06:15) - 23. Botránymarketing, mint zajból kitörés (1:07:58) - 24. A kiáramló tartalmak többsége ne sales legyen (1:11:40) - 25. Lehet változtatni a kommunikáció stíluson, brand Kapcsolódó linkek: 7. marketing tanulság: 10-szer minőségi érintkezés kell ahhoz, hogy vásároljon valaki: https://minner.hu/10-szer-latja-valaki-a-hirdetesed-es-vasarol-toled-kutatas/ 17. marketing tanulság: Változtatok a szövegen, nő a konverzió esettanulmány: https://minner.hu/valtoztatok-a-marketingszovegen-lesz-tobb-eladasom-mutatom-az-eredmenyt/ 19. marketing tanulságnál a Nespresso, Revolut cikket említettem: https://minner.hu/a-nespresso-revolut-igy-nyert-idot-a-novekedesre-uj-projektekre/