Az Amazon és a sültkrumpli trükk - A fiatal zsenik csak mítosz - Változás a Netflixnél #210 Hírszemle

Minner Podcast - Podcast készítő Mándó Milán

Kategóriák:

Nézd meg a Minner gerillamarketing kampányát: https://minner.hu/gerillamarketing-esettanulmany-bevetel-nott-de-kitol-jott-az-a-megdobbentobb/ A Hírszemle bevezetőjében betekinthettek a Minner gerillakampányának színfalai mögé. Összeszedtük, mennyire térült meg a három napos tartalomgyártó-túránk. Lerántjuk a leplet a huszonéves innovátor archetípusról: a legtöbb sikeres piacújító nem 19-20 éves cégalapító, hanem nagy tudású és kiterjedt kapcsolatrendszerű negyvenes. Ha már piacújítókról van szó, egy izgalmas hír a Netflix háza tájáról, hogy 25 év után szeptember végén lekapcsolják a postai DVD-kölcsönző szolgáltatásukat - pedig a mai napig egy milliónál is több előfizetőjük van a fizikai lemezeknek. Végül egy azonnal bevethető tipp az e-kereskedőknek: a cross-sell, upsell, és bump ajánlatok előnyeiről beszélgettünk, konkrét számokkal (a MinnerAkadémia statisztikáiból is). A mikrofonok mögött Nyiri Donát, Sólyom Eszter és Mándó Milán. A heti híreink és témáink: (0:00) - Intro - Gerillamarketing eredmények (forintra pontosan) (10:29) - A valódi innovátorok NEM 20 évesek (20:25) - Nagy változás a Netflixnél: Leáll a DVD üzletág (24:53) - Az Amazon sikere a sült krumpli trükkből van