A Forma-1 is egy üzlet, vállalkozás. Így támadt fel 2016-tól: Netflix sorozat, közösségi média #195

Minner Podcast - Podcast készítő Mándó Milán

Kategóriák:

Az F1 Magyar Nagydíj apropóján egy izgalmas téma feldolgozását hoztam el nektek. A Forma-1 iránt 2010 után szépen lassan már elkezdett csökkeni az érdeklődés. Ami gondot okozott, hogy nem nőtt ki egy olyan új réteg (főleg fiatalabb generáció), akik az F1-et megunt, vagy kiöregedő célközönséggel helyet cseréltek volna. A változást az hozta el, hogy 2016-ban új tulajdonosa lett a Forma 1-nek, sőt olyan cég vette meg, akinek még részvénye is van. Na lássuk mi is történt és ebből mit tudunk mi, vállalkozók adaptálni. (0:00) - Anno 1,1 millió magyar nézte az F1-et (02:05) - A nagy F1 zuhanás (04:44) - F1 statisztikák a robbanás után (08:03) - A növekedést gátló tényezők (13:41) - F1 a Közösségi médián. Mi olyan nagy ebben? (16:43) - Netflix dokumentumfilm. Reklám? (23:38) - Vállalkozóként mit vihetsz el az F1 sztoriból? (27:47) - F1 részvény Linkek: - Szövegesen a videó a Minneren: https://minner.hu/a-forma-1-is-egy-uzlet-vallalkozas-igy-tamadt-fel-2016-tol/ - Activé Fiber Shake és social proof, értékelések cikk: https://minner.hu/vidd-1000-fole-az-ertekelesek-szamat-es-a-nagyok-ligajaba-kerulsz/ - Ajánlás 2.0, vedd rá a vevőt, hogy ajánljon, social proof https://minner.hu/a-vevok-egymast-veszik-ra-a-vasarlasra-ajanlas-2-0-mi-az-a-social-proof/ További hírekért és izgalmas üzleti tartalmakért irány a Minner: https://minner.hu/