A BMW hallgat a vevőire? Az árazás kinek a feladata? Fogyásbiznisz vs luxus ruha 1:0 - Hírszemle #215

Minner Podcast - Podcast készítő Mándó Milán

Kategóriák:

Cápák között témafelvetéssel kezdjük a podcastot. Sokan, akik üzleti közösségben vannak olyan attitűddel állnak projektekhez, ami akár saját bizniszükre is negatív kihatással lehet. Folytatjuk azzal, hogy mivel az árazásra nincs hatással a marketinges, így lehet pont ez nehezíti a feladatát? Kinek a feladata? Mi kapcsolódik még ehhez? Az LVMH már nem a legnagyobb vállalat Európában, átvette egy fogyasztószerrel meggazdagodó gyógyszergyártó vállalat. A BMW ülésfűtés előfizetéssel kapcsolatban tolatásba kezdett, sőt teljesen ki is vezették az online felületekről. Nem, ez nem azt jelenti, hogy az autógyártók nem gondolkodnak az előfizetéses üzleti modellben, mindenesetre érdekes hátraarc! A heti híreink és témáink: 0:00 - Intro, Cápák közöttben "fiszfasz" bizniszek? Nem! 11:05 - Az árazás nem a marketinges feladata? 20:33 - Európa legértékesebb cége, új első! 27:49 - BMW kivezeti az ülésfűtés előfizetést