„A nők igénylik, hogy ne XS-es modelleken mutassuk be a bugyikat” – this is Redy a Mérlegenben
HVG podcastok - Podcast készítő HVG

Miért lehet jobb döntés vállalkozásként hitelt felvenni, miközben sorban állnak a befektetők? Van-e értelme a „tökéletes” termék megalkotásának vagy ha van egy jó ötlet, többet ér gyorsan lépni és belevágni? Mennyiben különbözik az üzleti modell attól függően, hogy csokit vagy egy fehérneműt szeretnénk eladni? – a this is Redy alapítóival, Molnár Dórával és Tasnádi Ádámmal beszélgettünk. Iratkozz fel a Mérlegen csatornájára! Spotify: http://tiny.cc/MerlegenSpotify Apple Podcasts: http://tiny.cc/MerlegenApple Hallgasd meg a HVG többi podcastját! Spotify: http://tiny.cc/HVGpodcastokSpotify Apple Podcasts: http://tiny.cc/HVGpodcastokApple SoundCloud: http://tiny.cc/HVGpodcastokSC 00:00 Intro 00:25 Mi inspirálta a menstruációs bugyi ötletét? 01:02 A kezdetekről 07:19 Minek volt köszönhető, hogy viszonylag kis tőkével gyorsan növekedést tudtak elérni? 13:44 Miért döntöttek a befektetők helyett hitelfelvétel mellett? 29:45 Támogatói tartalom – Juhász Katalin bemutatja a VISA She’s Next pályázatát 43:17 Mennyire értették a vásárlók, hogy a mosható Redy bugyi nem visszafejlődés 47:42 Milyen korosztályban a legnépszerűbb a Redy? 49:00 Mit jelent, hogy a Redy egy „bátor márka”? 58:36 A női vállalkozások támogatásáról 1:01:15 Hol lesz a Redy 5 év múlva? 1:03:17 Jó tanácsok azoknak, akik vállalkozást indítanának