Note Doctors
Podcast készítő Paul Thomas - Hétfők
68 Epizód
-
Episode 48: Megan Lavengood - Exploring timbre within 1980s pop and beyond
Közzétéve: 2022. 10. 03. -
Episode 47: Toby Rush - Envisioning a new theory curriculum
Közzétéve: 2022. 09. 19. -
Episode 46: Benjamin Dobbs and Shana Southard-Dobbs - Researching growth mindset
Közzétéve: 2022. 09. 05. -
Episode 45: 2022 Summer Shorts 5
Közzétéve: 2022. 08. 22. -
Episode 44: 2022 Summer Shorts 4
Közzétéve: 2022. 08. 08. -
Episode 43: 2022 Summer Shorts 3
Közzétéve: 2022. 07. 25. -
Episode 42: 2022 Summer Shorts 2
Közzétéve: 2022. 07. 11. -
Episode 41: 2022 Summer Shorts 1
Közzétéve: 2022. 06. 27. -
Episode 40: Spring Recap
Közzétéve: 2022. 06. 13. -
Episode 39: David Portillo - Music theory for the performance major
Közzétéve: 2022. 05. 30. -
Episode 38: Jennifer Youngs - Music theory for the vocal major
Közzétéve: 2022. 04. 25. -
Episode 37: Alan Baylock and Kimberly Hannon Teal - Music theory for the jazz major
Közzétéve: 2022. 04. 04. -
Episode 36: Mark Brymer - Music theory for the music business major
Közzétéve: 2022. 03. 21. -
Episode 35: Della Molloy-Daugherty - Music theory for the music therapy major
Közzétéve: 2022. 02. 28. -
Episode 34: Becky Morrison - Music theory for the music ed major
Közzétéve: 2022. 01. 31. -
Episode 33: 2021 Recap
Közzétéve: 2022. 01. 17. -
Episode 32: Corralling the Chorale - Chelsea Burns, William O'Hara, Marcelle Pierson, Katherine Pukinskis, Peter Smucker, William van Geest
Közzétéve: 2021. 12. 13. -
Episode 31: Aaron Grant - Cultivating career skills through public music theory and community engaged learning
Közzétéve: 2021. 11. 29. -
Episode 30: Rebecca Jemian - Perspectives from a former AP Music Theory Chief Reader
Közzétéve: 2021. 11. 15. -
Episode 29: Nicole Biamonte - Analyzing timbre, texture, and form in popular music
Közzétéve: 2021. 11. 01.
Note Doctors is a podcast all about music theory and music theory pedagogy. Each episode features an interview with an innovative music theory instructor. The podcast is hosted by three university theory instructors: Paul Thomas, Jenn Weaver, and Ben Graf.