Leaders Sport Business Podcast
Podcast készítő Leaders
271 Epizód
-
On the scene (but off the record) at Leaders Meet: Innovation
Közzétéve: 2025. 04. 10. -
What happens when you sell a Hundred franchise
Közzétéve: 2025. 04. 07. -
The business of soccer in North America: a market primed for more
Közzétéve: 2025. 04. 03. -
Kirsty Coventry makes Olympic history; India's ambition for an Olympic future
Közzétéve: 2025. 03. 20. -
From the Cheltenham Festival to the Mandarin Oriental: out and about in a week of sportsbiz
Közzétéve: 2025. 03. 15. -
Game on with Major League Soccer CMO Radhika Duggal
Közzétéve: 2025. 02. 27. -
The brands backing F1: Moët, AWS, Globant, Heineken and Lenovo
Közzétéve: 2025. 02. 26. -
F1’s commercial masterplan: LVMH, Lego and Las Vegas
Közzétéve: 2025. 02. 19. -
Sports industry failures: the ideas and brands that didn’t make it
Közzétéve: 2025. 02. 14. -
Grand Slam Track’s top target: sport’s youngest fanbase
Közzétéve: 2025. 02. 05. -
Football’s online content ecosystem explained
Közzétéve: 2025. 01. 29. -
Inside WSL’s transformative broadcast rights negotiation
Közzétéve: 2025. 01. 22. -
Australian Open alt-casts and Stan Kroenke’s signature sponsorships
Közzétéve: 2025. 01. 16. -
Who wins the IOC Presidency and other things worth knowing in 2025
Közzétéve: 2025. 01. 09. -
Netflix, George Pyne and firing the CMO: what the sports industry clicked on in 2024
Közzétéve: 2024. 12. 18. -
Inside Brad Pitt’s movie and other F1 storytelling; Sumo lands in London
Közzétéve: 2024. 12. 12. -
Sport’s biggest party: digging into darts with PDC CEO Matt Porter
Közzétéve: 2024. 12. 04. -
Model making: the NFL's international success story; the premium economization of sport; John Skipper on how major rights holders can enhance the value of media rights packages
Közzétéve: 2024. 12. 02. -
The IMG-Premier League production split from all angles; F1 green lights General Motors
Közzétéve: 2024. 11. 27. -
A glimpse inside Red Bull’s high performance masterplan; moving towards Bluesky
Közzétéve: 2024. 11. 21.
The biggest names in the global business of sport sit down (or stand up) with Leaders Editorial Director, James Emmett, and Content Director, David Cushnan.