271 Epizód

  1. On the scene (but off the record) at Leaders Meet: Innovation

    Közzétéve: 2025. 04. 10.
  2. What happens when you sell a Hundred franchise

    Közzétéve: 2025. 04. 07.
  3. The business of soccer in North America: a market primed for more

    Közzétéve: 2025. 04. 03.
  4. Kirsty Coventry makes Olympic history; India's ambition for an Olympic future

    Közzétéve: 2025. 03. 20.
  5. From the Cheltenham Festival to the Mandarin Oriental: out and about in a week of sportsbiz

    Közzétéve: 2025. 03. 15.
  6. Game on with Major League Soccer CMO Radhika Duggal

    Közzétéve: 2025. 02. 27.
  7. The brands backing F1: Moët, AWS, Globant, Heineken and Lenovo

    Közzétéve: 2025. 02. 26.
  8. F1’s commercial masterplan: LVMH, Lego and Las Vegas

    Közzétéve: 2025. 02. 19.
  9. Sports industry failures: the ideas and brands that didn’t make it

    Közzétéve: 2025. 02. 14.
  10. Grand Slam Track’s top target: sport’s youngest fanbase

    Közzétéve: 2025. 02. 05.
  11. Football’s online content ecosystem explained

    Közzétéve: 2025. 01. 29.
  12. Inside WSL’s transformative broadcast rights negotiation

    Közzétéve: 2025. 01. 22.
  13. Australian Open alt-casts and Stan Kroenke’s signature sponsorships

    Közzétéve: 2025. 01. 16.
  14. Who wins the IOC Presidency and other things worth knowing in 2025

    Közzétéve: 2025. 01. 09.
  15. Netflix, George Pyne and firing the CMO: what the sports industry clicked on in 2024

    Közzétéve: 2024. 12. 18.
  16. Inside Brad Pitt’s movie and other F1 storytelling; Sumo lands in London

    Közzétéve: 2024. 12. 12.
  17. Sport’s biggest party: digging into darts with PDC CEO Matt Porter

    Közzétéve: 2024. 12. 04.
  18. Model making: the NFL's international success story; the premium economization of sport; John Skipper on how major rights holders can enhance the value of media rights packages

    Közzétéve: 2024. 12. 02.
  19. The IMG-Premier League production split from all angles; F1 green lights General Motors

    Közzétéve: 2024. 11. 27.
  20. A glimpse inside Red Bull’s high performance masterplan; moving towards Bluesky

    Közzétéve: 2024. 11. 21.

1 / 14

The biggest names in the global business of sport sit down (or stand up) with Leaders Editorial Director, James Emmett, and Content Director, David Cushnan.

Visit the podcast's native language site