Analyse Asia with Bernard Leong
Podcast készítő Bernard Leong - Vasárnapok
486 Epizód
-
The Grab SPAC with Jon Russell & Nadine Freischlad
Közzétéve: 2021. 05. 16. -
The Two Sessions in China 2021 with Zhou Xin
Közzétéve: 2021. 04. 26. -
The potential Gojek-Tokopedia merger with Rama Mamuaya
Közzétéve: 2021. 04. 05. -
China AI Deep Dive: Computer Vision Report 2020 with John Artman
Közzétéve: 2021. 01. 31. -
Reflections and Predictions on China and SoftBank in 2020 with Shai Oster
Közzétéve: 2021. 01. 01. -
The Ant Group's Botched IPO with Rui Ma
Közzétéve: 2020. 12. 20. -
The SCMP China Fintech Report 2020 with Eugene Tang
Közzétéve: 2020. 11. 27. -
The Google e-Conomy Southeast Asia 2020 Report with Stephanie Davis
Közzétéve: 2020. 11. 15. -
Attention Factory: The Story of Tik Tok & China’s ByteDance with Matthew Brennan
Közzétéve: 2020. 10. 31. -
Tech Giants, Secondary Exits & Kopi Kenangan in Indonesia with Nadine Freischlad
Közzétéve: 2020. 09. 27. -
Beyond the Smartphone & COVID-19's Forced Experiments with Benedict Evans
Közzétéve: 2020. 09. 06. -
Technology Regulation, App Store & Global Decoupling with Benedict Evans
Közzétéve: 2020. 08. 30. -
China Internet Report 2020 with Gareth Nicholson
Közzétéve: 2020. 08. 09. -
Gojek vs Grab in Southeast Asia 2020 Edition with Jon Russell
Közzétéve: 2020. 07. 12. -
Pinduoduo on Social Ecommerce & Agriculture with Xinyi Lim
Közzétéve: 2020. 06. 28. -
Samsung Rising Part Two with Geoffrey Cain
Közzétéve: 2020. 06. 13. -
Samsung Rising Part One with Geoffrey Cain
Közzétéve: 2020. 06. 06. -
Why Facebook invest in Reliance Jio Platforms with Tim Culpan
Közzétéve: 2020. 05. 16. -
The Anonymous Report that brought down Luckin Coffee with Rui Ma
Közzétéve: 2020. 04. 25. -
SparkLabs Connex with Charles Reed Anderson
Közzétéve: 2020. 04. 12.
Analyse Asia with Bernard Leong is a weekly podcast dedicated to dissecting the pulse of technology, business and media in Asia. We interview thought leaders, and global & regional leading industry players and gain their insights into how we perceive and understand the market.