Terjeszkedik a Munch: a cél a régiós dominancia
Portfolio Checklist - Podcast készítő Portfolio

A magyar startupok egyik legnagyobb kihívása a nemzetközi piacra lépés, de a Munch sikertörténete bizonyítja, hogy megfelelő stratégiával ez a cél elérhető. Az ételmentéssel foglalkozó vállalat az elmúlt években nemcsak hazai piacát erősítette, hanem jelentős nemzetközi lépéseket is tett. A cég sikereiről és kulisszatitkairól kérdeztük Perepelica Kirillt, a Munch társalapítóját és nemzetközi terjeszkedésért felelős vezetőjét a Portfolio Checklist vasárnapi különkiadásában. A podcast támogatója az OTP Alapkezelő, részletek ezen a linken. Főbb részek: Intro - (0:00) A terjeszkedés mikéntje - (3:07) Az átlagos Munch felhasználó - (9:37) Csehország - (12:47) Az ételmentő platformok nemzetközi piaca - (15:21) Románia - (21:55) Hogy kerülnek FMCG láncok a Munchra? - (25:00) A működés összehangolása - (27:31) Tanulságok - (31:33) A minőségbiztosítás skálázása - (35:07) Non-food termékek a Munchon - (36:24) További terjeszkedési ambíciók - (39:03) Tőkebevonások - (40:16) A Munch és az élelmiszerinfláció - (44:43) A food-saving jövője - (47:43) A kép forrása: Getty ImagesSee omnystudio.com/listener for privacy information.