Reklámozz egy olyan rádióban, ahol "erős" a célközönség - FitRádió - Rádió reklám

Minner Podcast - Podcast készítő Mándó Milán

Kategóriák:

Gondolkodtál már rádió reklámban? Úgy érzed a márkád már van olyan nagy, hogy szintet lépjen a reklámozásban és már a rádió reklámokkal is szemezgetsz? Akkor a FitRádió érdekes lehet neked, mert árban is sokkal jobb konstrukciót kapsz, mint a kereskedelmi rádiók esetében, továbbá lokális marketinget is sokkal könnyebb megoldanod. Nem beszélve arról, hogy a kontiteremben hallható rádió célcsoportja a magasabb vásárlóerőhöz tartozik. Mennyibe kerül a FitRádióban reklámozni, hogy készül el a rádió hirdetésed, mennyiszer hallják a teremben lévők? Erre kapsz választ a podcastban. Vendégem Szabolcsi Máté a FitRádió alapítója.  A cég weboldala https://fitradio.hu  0:00 Bevezető  3:13 Fitrádió indulása, alapító sztori  6:02 Reklámspotok a FitRádióban  7:35 Fitrádió hallgatói értékes célcsoport  8:50 Kereskedelmi rádiózás vs FiRrádió  10:33 Fülessel edzenek? Statisztika  14:10 Nem időzítik a hirdetéseket, idősávok  16:00 A rádió reklám vásárlási folyamata FitRádiónál  19:35 Fitrádió kutatása  20:31 Reklám legyártása - stúdió partner  24:40 300 helyszín 26:10 Hogyan alkalmazom a marketingemben?  30:41 Árak. Ennyibe kerül a FitRádióban reklámozni  33:01 Márkaépítés vagy vevőszerzés?