“500 ügyfelet kockás papíron kezelni lehetetlen…” | Fábián-Seremetyev Márk & az Asesor story
Cégépítők - Podcast készítő BROCASTERZ - Szerdák
Kategóriák:
Fábián-Seremetyev Márkék az EU csatlakozás hajnalán egy non-profit szervezet színeiben, falunapról falunapra járva ingyenes pályázati tanácsadással segítették a mezőgazdaságban dolgozókat. Ekkor jöttek rá, hogy bizony hiánypótló tevékenységbe kezdtek bele. Hiszen a bonyolult bürokratikus folyamatokban nehéz segítség nélkül eligazodni. Az üzleti lehetőség felismerés után jött létre az Asesor és pár év alatt milliárdos pályázatokat kezelő, jól működő, sikeres céggé váltak. Márk mesél róla, hogy először egy kockás füzetben kezdték el vezetni az ügyfeleik elérhetőségét és projektjeikkel kapcslatos teendőiket. Azonban hamar rádöbentek, hogy ez messze nem a legmegfelelőbb módja az adminisztrációnak és a elindultak a digitális megoldások használatának útján. 50 projektig tudták ezt a módszert használni… Rengeteg napi munkát jelentett számukra: minden nap az összes ügyfelet át kellett futniuk. Ez nem csak lassú módszernek bizonyult, de rengeteg hibalehetőséget is rejtett magában. Ráadásul a határidők, a kollégák automatikus figyelmeztetése, a folyamatok és a feladatok menedzsmentje se elégítette ki egy dinamikusan fejlődő cég mindennapjait. Ma a cég összes folyamatát és adatait egy CRM rendszerben kezelik: az értékesítés, a projektmenedzsment, a pénzügy, a belső feladatkiosztás és a számlázás is immáron gördülékenyen megy. Az adásból az is kiderül, hogy ez pontosan milyen hatást is gyakorolt a napi operatív feladatokra és ezáltal cégükre. Mindezt egy olyan cégnél, ami kvázi projektmenedzsmentből és határidők betartásával foglalkozik. Kérdések, amelyekre választ kapsz a mai adásból: - Mi az amit egy projekt menedzsmentet komplexen folytató, azt csúcsra járató cég tanítani tud a cégépítésről? - Honnan indultak el, miért jött létre az Asesor? - Milyen fázisokon keresztül fejlődött az Asesor és hol tart most? - Hogy néz ki a pályázati tanácsadások piaca? - Mit jelent ma egy cég számára egy pályázat? Miért fontos a pályázatokkal mélyebben foglalkozni? Milyenek a jó pályázatok? - Miben más az Asesor mint a többi pályázatíró cég? Hogy néz ki ez a projektmenedzsment folyamat? - Milyen pluszt tud adni egy CRM rendszer egy pályázatíró cégnél? - Milyen jövőre készülnek fel, az átalakuló pályázati rendszerek tükrében? - Mint Asesor hova szeretnének eljutni a jövőben? Mi a cél? Ha szeretnél egy igazi sikersztorin keresztül közelebb kerülni a sikeres cégépítés hogyanjához és megtudni mire érdemes odafigyelni, akkor tanulj és inspirálódj igazi cégépítőkkel! Ne hagyd ki az extra tartalmat sem, ahol olyan tippeket, best-practiceket és ajánlásokat kaphatsz a vendégektől, amik nekik bevált módon segíteni tudtak a sikeres cégépítésben. Az extra tartalomban Márk arról fog mesélni, hogy milyen is az élet egy olyan cég vezetőjeként, ahol hektikus, ingadozó bevételekkel lehet számolni, hiszen a pályázatírás egy ilyen műfaj, így ők mélyebb tapasztalattal rendelkeznek a témában. Ebből adódik a forecastolás fontossága és sajátosságai is a cége életében, amelynek rejtelmeibe szintén bepillantást nyerhetsz. Az extra tartalmakért látogass el https://www.minicrm.hu/extra/ oldalra --- Hallgasd a Cégépítők Podcastet kedvenc platformodon: Spotify: open.spotify.com/show/2DsU3rzjKkZDHyKhWlbbsq Apple Podcast: podcasts.apple.com/hu/podcast/c%C3…1585202757?l=hu Google Podcast: cutt.ly/7R2GKoj Soundcloud: @cegepitok-podcast-minicrm A Cégépítők Podcast a MiniCRM-nek köszönhetően jött létre, kövesd be őket: Facebook: https://www.facebook.com/MiniCRM.hu/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/minicrm/ A Cégépítők podcast felvétele a Brocasterz Stúdióban történik, az adások teljes menedzsmentjét pedig a Brocasterz Podcast Ügynökség csapata végzi. Ha szeretnéd jobban megismerni őket: https://brocasterz.com